lördag 1 augusti 2009

Första inlägget i nya lägenheten!

Då har det vart en dag/kväll av slit! Massa bärande, stånkande oh uppackning. Jag är så glad över att mina älskade föräldrar som hjälp mig idag! Även ett stort jätte tack till min käre farbrir/gudfar och mina små kusiner för all bärhjälp! Utan er hade det vart katastrof! Då hade jag väl fortfarande stönat och stånkat mig ner för den där jävla trappen med kartong nr 3 eller nåt. Efter att ha burit kartonger och möbler halva dagen åkte hela klanen ner på Knuten för att få lite mat av Hassan! Mycket gott! Sen kunde man fortsätta jobba lite till. Blev lite städning och sen hem hit till nya lyan med det sista innan mamma och pappa var tvugna att åka hem.
Efter att de åkt så packade jag upp allt som skall vara i alla skåp i köket, fixade badrummet och sen så skruvade jag ihop hyllan i vardagsrummet. Så det har blivit e hel del gjort.
Vid 22 tiden kom Denice över på en snabb cigg, är ju så bra nu när vi är grannar. Vi kan ju stå i fönstret och vinka till varandra tillomed!
När hon gått blev det en dusch och sen cyklade jag ner till Sandra Å där även Emilia, Jenny, Bröderna Torger, Kim och Andres var. Var inte där så länge, var väl hemma vid 01 tiden.
Å nu ligger jag här i sängen trött som fan. Kommer ju vara en tidig morgon imorgon då lägenheten ska vara urstädad å klar innan lunch ungefär. Så nu blir det Go natt!

Inga kommentarer: