torsdag 27 augusti 2009

Jag vann inga 50000, men det gjorde ingen annan heller. Så nästa vecka är potten uppe i 55000. Så då ska man iväg å pröva lyckan igen.

Jag gissar på att det blir lika lite sömn i natt fö min del. Mina täcken har INTE torkat, så det blir en natt till i typ träningsoverall och ett virkat överkasst. Fan jag som brukar sova med TVÅ täcken. Men jag ska nog överleva. Hoppas jag. Men det lär ju märkas. Sjuk börjar jag bli också....är hur snorig och täppt i näsan som helst och bihålorna har börjat ömma. Inte bra! För jag vill ju inte vara sjuk imorgon när det är avslutning på ön. Hade ju planerat att gå ut, så jag hoppas att jag kan det. Bara att hoppas man är kry imorgon när man vaknar. För pigg lär jag inte va.

Nä nu ska jag göra något vettigt....en gryta på katten kanske? Nä usch så hemsk jag är.

Inga kommentarer: