onsdag 26 augusti 2009

Det blev inte så mycket fixa och dona, och det blev heller inget tv tittande. Har haft trevligt besök hela kvällen. Sandra kom hit så jag kunde tvinga henne att köra mig till jobbet för att hämta min telefon. Vi åt lite mat samt spelade lite kort. Inte så ovanligt när det gäller oss...
När hon svek mig för att åka till Fahlan och kolla film så km Jenny hit. Vi satt å pratade en massa och hade allmänt trevligt. Trevlig tjej det där. Synd att de ska flytta snart bara. Men blir ju inte så långt så jag kommer att hälsa på. Samt att syster och kille ska flytta neröver också så kan man ju hälsa på dem alla i samma veva. Mycket bra!

Jag borde sova....Imorgon får vi ju lite besök på jobbet så det skulle ju inte skada att se lite normal ut. Alltså kleta på en massa smink i ansiktet och se lite pigg ut. Jag ska göra ett försök iaf. Men kommer nog inte att lyckas.

Men det sägs ju att sömn är det bästa för skönheten så jag får väl gå å lägga mig då. Sov sött.

Inga kommentarer: