måndag 31 augusti 2009

Måndag igen....och jag är inte bitter ;)

Jaha då var det mångad igen och en ny arbetsvecka. Måndagar är alltid lika jobbiga och det är alltid massa att göra. Men det är ju tur att vissa saker roar en iaf. Fan vissa mail är rätt underhållande så man får skratta så tårarna rinner, men tyvärr är det sådanna mail som är svårast att besvara. Men det är nog någon som lyckas med det också skulle jag tro.

Bjöd över Sandra på middag idag. Tycker ju faktiskt lite synd om henne efter helgen. Hon är ju helt blå/lila/grön för fan. Å då menar jag att hon är det över hela sig. Fattar inte hur människan lyckas, å det roliga är att det vet inte hon heller. Så hon fick äran att äta korvstroganoff och ris. Vart faktiskt rätt gott. Och det hoppas jag att Sandra tyckte också.
Sen var hon så snäll och tog med sig ett USB minne med lite filmer till mig! Så nu har jag att göra alla tråkiga ensamma kvällar!
Det är väl sådant man får göra när man är singel och bitter. Haha

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Lipstick jungle och sedan blir det en varm dusch.

Inga kommentarer: