onsdag 5 augusti 2009

Förbannat less...

på den här jävla hostan man inte blir av med. Kan den inte bara försvinna! Men med min otur så lär det sitta i. För här så rullar oturen in som på beställning. Men bara hoppas att det vänder!

Idag på jobbet har det vart massa att göra, har faktiskt inte vart en lungn stund på hela dagen. Tog tom desklunch för att jag skulle känna att jag skulle hinna med allt. Så jag hoppas hoppas hoppas att det börjar lugna sig snart. Annars så kommer vi bli utbrännda hela högen ;) Fast det är ju tur att det är mycket så vi har ett jobb. Skulle vara värre om det var lite att göra och de skulle behöva varsla.

Efter jobbet så blev det ett besök på Konsum med Emelie, hade glömt ciggen på jobbet å var bara tvungen att ha det för att lugna nerverna lite ;) hehe
Sen var det hem å sätta ut katten i band på baksidan, en snabb visit hos Kakan för en rök å lite prat. Hem å diska, hänga tvätt och tvätta en maskin till. Å nu sitter man här i soffan som vanligt. Känns som om jag inte gör annat på kvällarna.

Nä nu ska jag ta å se om jag har lite fika...

1 kommentar:

skinkan84 sa...

Röker du? När började du me det då? Jobbigt det dä me hostan! Vet precis va du menar, har nog råkat ut för samma sak själv här...Usch inge vidare alls.
Kram

Krya på dig!