tisdag 25 augusti 2009

Äntligen!!

Äntligen har jag fått min dator fixad och mitt Internet fungerar igen! Så skönt. Vad fan gjorde man innan datorn och internet fanns? Lekte med kottar? Eller vad gjorde man?
Fast det kanske var innan allt sånt här kom som man hade ett liv?? Eller vad tror ni?

Jaha det har ju hänt lite saker i mitt liv sen jag skrev sist...Klasträff, poker tittande å en massa annat trevligt, men inget som jag orkar sitta å skriva just nu, för då får jag väl hålla på hela natten. Och det orkar jag då inte. Är helt slut idag. Mycket på jobbet.

Inte länge kvar tills jag får lite ledigt. Åker till Sthlm den 4e september och kommer hem den 9e. Skönt att få några dagar ledigt.

Nä nu ska jag se om jag kan hitta igen alla bra bloggar jag brukar läsa, för alla länkar försvann ju när jag fick datorn fixad. Så skriv gärna er bloggadress i kommentarsfältet om ni vill att jag ska kika in era bloggar!

Inga kommentarer: