onsdag 26 augusti 2009

Ljuv musik

Fick låna ett minneskort av Olle idag så jag fick lite musik till min dator. Så nu har jag en massa ljuv musik i mina öron. Just nu ljuder det av toner från Peder Person. Kanske inte det bästa man hört, men det är helt okej bra.
Blev ju dock att man höjde lite på ögonbrynen till en mapp på minneskortet, men jag vågade öppna filen och det var inet hemskt. Jag lovar.

Nä nu hoppas jag at Sandra kommer snart. Ska nämnligen tvinga henne att skjutsa mig tillbaka till jobbet, har ju glömt min telefon. Tror jag iaf...för jag kan inte hitta den. Fan, kan man vara mer disträ än jag? Hade inte mitt huvud suttit fast så hade jag glömt det hemma på kudden varje morgon! Jag är helt otrligt bra på att tappa bort saker och glömma allt allt allt. Utan en kalender så skulle mitt liv vara kaos. Jag kan helt enkelt inte få mitt liv att fungera med enbart hjälp av min hjärna. Nä det måste vara en kallender och en telefon samt dator med i mitt liv. Annars så är mitt liv en oreda.

Nä nu ska jag ta å fixa å dona lite här hemma...eller så kanske det helt enkelt blir att jag lägger mig i soffan å slappar och låter det som ska fixas och donas få vara till sen....Det låter som en väldigt bra idé. Fan ordet sen är nog ganska bra ändå.

1 kommentar:

gaspode sa...

Lite Rättviksmål kan du lära dig också om du gräver djupare i minneskortsmapparna=)