torsdag 27 augusti 2009

Billig katt

För första gånngen på mer än 1,5 år denna katt har bott hos mig så har hon aldrig kissat inne. Hon har alltid kissat i lådan. Som katter ska! Men inte igår. Nä då kissade hon i min säng!!! Fy fan! Upptäckte det när jag skulle sova vid tolv tiden. Inte gärna så man ställer sig å tvättar då. Så det blev att sova på soffan med en filt.
Det första jag gjorde när jag klev upp var att stoppa ett tecke i tvättmmaskinen. Så får jag hänga det på lunchen och stoppa in det andra täcket. För naturligtvis så blev det kattpiss på båda två.
Förstår inte varför hon gjorde det. Har ju ALDRIG hänt tidigare.

Hade inte ens hjärta att skälla lite på henne.

Nä nu ska jag på jobbet trots att jag är trött som en åsna. Fan jag som har så mycket att göra idag!!

Jo förresten. Ikväll ska jag vinna 50000 på BilBingo, bara så ni vet =)

Inga kommentarer: