fredag 31 juli 2009

Kryss

Var ju snart en vecka sen jag skrev, har ju inte tid med det nu. Är ju flyttning som gäller för mig, så jag har ju fullt upp med packning. Imorgon går äntligen flyttlasset iväg till Myrgränd.


Så här ser det iaf ut där jag ska bo, eller ja mitt hus är rött och jag har bara en våning, eftersom jag bor i mitten. Kommer bli härligt att få en egen gräsmatta =)



Jag och Kakan har ju vart iväg på en Kryssning oxå! Det var jädrans kul med massa dans och gott dricka! Kul att komma iväg att se lite annat än Sveg, och framförallt kul att se lite annat folk. Roligaste kommentaren på båten var nog den Denice fick av en grabb som hälsade på i vår hytt. Den löd iaf såhär: "Fan alltså vad dina leverfläckar på armen är sexiga"
Denice har 2 st leverfläckar på sin underarm, men om jag kan kalla dem sexiga vet jag inte...men tydligen så var de ju det.
Själv fick jag kommentaren av en herre att det såg ut som jag var sugen på något stort och saftigt att ha i munnen...Ja jag säger då det, va fan är det med folk.


Nä nu är det dags för att sova, blir en tidig dag imorgon.


Jag och Kakan på kryssen!

1 kommentar:

Denice sa...

Hahahaha fan alltså !! grymt kul va det iaf :) å iväg snart igen ;)