onsdag 15 juli 2009

Fullt upp

Kakan och Jacob

Dagen har spenderats med Kakan! Hon gjorde mig sällskap när jag packade ner saker från köket. Blev 3 kartonger idag. Alla mina glas och har tömt nästan alla lådor och skåp. Inte mycket kvar nu. Men tillräckligt tycker jag. Det är ju så tråkigt. Men tyvärr ett måste. Det här är ju tredje gången jag fyttar på 2 år så jag har ju vanan inne ;) Nu kommer det inte bli någon mer flytt...inte på ett bra tag iaf, men jag ska inte säga nåt, för man vet ju aldrig.
Efter jag packat gick vi ner på sveg, blev bankomaten, banken, hämta Jacob på dagis och ett besök på Härjegårdar. Så lite har man hunnit.

Sen kom mamma, Ella och Tilda hit. Hade sådan tur att syster bjöd på mat på Knuten! Riktigt gott. Tack så mycket!
Lilla Tilda

Träffade även Sandra på Sveg så hon kom hem till mig sen så har vi surrat lite å spelat kort. Gick ju lite bättre för henne idag, så hon behövde inte visa stygg humöret så mycket ;)

Så man kan ju säga att jag har hunnit med en del idag! Och planerar att hinna med lika mycket imorgon!

Inga kommentarer: