måndag 6 juli 2009

Björnfesten 2009

Så nu var det över för detta året! Det har vart en sjukt rolig och galen helg. Massa trevligt folk och mycket gott dricka. Jag och Denice hade lika galet roligt som vanligt när i går ut tillsammans, och självklart Sandra, har kul med dig oxå! Ni är två roligt galna brudar =)
Hela söndagen spenderades i Denice soffa typ, massa ångest, bakfylla, skratt och prat! Det var roligt. Vad säger du Kakan om våran helg. Vem var det som smakade vems nu igen? HAHAHA

Nä orkar inte redogöra helgen i detalj så det här får räcka. Det var GALET!

Första dagen på min semester idag. Den har spenderats i en bil. Åkte till Ljusdal och hämtade syster, sen till Hogdal för att lämna henne. Fick mig lite mat av mamma, sen var det bara att åka hem till Sveg igen.
Här hemma väntar en massa städ, och massa packande. Jag tänkte spendera dagen imorgon med att packa så mycket jag kan. Det skulle vara skönt att få det gjort.

Nä nu väntar det tv tittande. Lipstick jungle börjar ju ikväll =)

1 kommentar:

Denice sa...

Gahh !! hahaha verkligen en helg som man kommer att komma ihåg :D nja du ... det var nog ... öhh nä tänker inte skriva det här . det e vår hemlis kakan ;)