torsdag 23 juli 2009

Idag har mamma, pappa och lilla Tilda vart här och hjälpt mig att packa ner det sista. Eller ja Tilda packade väl inte så mycket. Ingening faktiskt. Hon roade sig att leka med katten medans mappa hjälpte mig. Så nu är alla skåp i köket tömda också. Eller inte mina tallrikar, för jag måste ju äta på nåt.
De var även så snälla att de bjöd på frukost på Nyans och sedan blev det middag på Knuten! Så jag har haft det tur idag. Tack kära mor och far.

Har även kollat in min nya lägenhet idag, den var så fin. Där kommer jag att trivas bra. Det känner jag på mig! Ska bli så skönt att få en egen liten tomt att få ha blommor på och så.
Så i början av nästa vecka får jag nog flytta in! Så skönt! Mappa kommer även då och ska hjälpa till! De är så snälla, även fast mamma sagt varje gång jag flyttat att NU är det SISTA gången jag hjälper dig att flytta. Men vadå? 3 flyttar på 2 år är väl inte så farligt...eller? Men nu ska jag väl kanske bo kvar där ett bra tag. Men vem vet. Jag är ju lite rastlös av mig!

Nä nu ska jag kika på en film och sedan krypa till kojs. Känner jag mig själv rätt så somnar jag väl till filmen så jag måste titta på den igen imorgon bitti.

Inga kommentarer: