söndag 12 juli 2009

Jag överlevde bussresan!


Är rätt skönt att vara hemma igen. Missy blev iaf super glad över att jag kom hem. Hon har sprungit runt om en stolla hela kvällen. Fasst iof så brukar hon ju alltid ha lite dampanfall om kvällarna.

Har givetvis redan träffat Kakan och Sandra! Imorgon väntar en dag med Kakan. Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men man kan ju hoppas att det inte regnar så man kan vara ute lite! Hittills så har det regnat en skvätt varje dag på min semester och solen har vart väl gömd. När ska jag få lite sommarväder då? Känns som om jag lika gärna kan börja jobba igen och ha semester typ i september eller så..Jag är nog ingen semestermänniska...har så svårt att släppa jobbet och jag vet ju att det är ap mycket att göra. Men jag antar att jag måste lära mig att slappna av och njuta av mina lediga veckor så mycket jag kan.


Nä nu ska jag surfa runt lite innan jag ska sova. Blir nog sova på soffan i natt då sovrummet ser ut som om det sprängts en bomb där. Detta pga att det står massa flyttkartonger där och en massa klädhögar över hela sängen. Och det orkar jag inte ta itu med nu.

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, jag har inte ens fattat att jag har semester än och är redan inne på min tredje vecka :P

Så jag vet vad du menar... :P