måndag 20 juli 2009

Första dagen..

som Mentor idag då. Eller Kid är ju kvar, men nästa vecka tar jag över efter honom på riktigt. Dagen har vart lugn, ganska tråkig faktiskt. Har inte gjort så mycket. Pendlat över alla case i SAP till mig, mailat över massa filer och mail angående case till mig och installerat saker på datorn som kan vara bra att ha. Har även fått en massa papper och åärmar med information/rutiner samt utbildningsmaterial.
Jag tror faktiskt att jag har ganska så stor koll på sakerna. Så det borde inte vara några problem det här.
Men ska dagarna vara lika tråkiga och händelselösa som idag vet ja fan inte om jag pallar det här. Jag är ju en människa som vill att det ska hända saker heeela tiden på jobbet. Så att man är sysselsatt hela tiden. Men det ska jag nog se till att jag blir. Hellre lite för mycket jobb än alldeles för lite.

Efter jobbet var jag och Sandra på Knuten, Sandra envisades med att betala maten, men det ska hon då få igen! Det kan jag lova! Men det var trevligt att komma ut å äta. Sen åkte vi hem å spela 2 omgångar 500, vann en varsin, så nu slapp ju Sandra vara sur för det ;)

Senare så åkte jag hem till Kakan för lite kaffe och en pratstund. Trevligt trevligt. Snart så kan vi ju ta en snabb kopp kaffe lite oftare då vi snart blir grannar. Hoppas på att få komma in i lägenheten i början av nästa vecka. Det skulle vara så skönt. Så jag håller tummarna!

Nä nu ska jag göra mig iordning för natten!

Inga kommentarer: