tisdag 21 juli 2009

Dagen har flytit på bra. Har fixat en massa kompensations case, och det var inte så svårt. Alla kunder vart nöjda, iaf vad de sa. Och det måste man ju lita på.
Tjänsten som mentor har då inte vart något prolem hittils, det går bra och det är lugt. Inte så mycket att göra så jag har hjälpt Marie på GRMS lite. Älskar verkligen att hålla på med det, GRMS är min grej, men som sagt man måste ju pröva lite annat oxå.

Efter jobbet var det att åka till Sandra. Vi åt middagen på Skogers och sen var det hem till kortleken. Tvingade även Sandra att kolla på Allsång...vilket hon INTE tyckte om. Men vi skrattade så vi grät, så så dumt var det nog inte ;)
Vid 21 tiden var det att gå hem, och jag har verkligen inte gjort ett dugg sen jag kom hem. Och det ska jag fortsätta med. Att inte göra ett dugg.

Inga kommentarer: