söndag 19 juli 2009


Helgen har spenderats i Hogdal. Det har vart skoj. Kusinen med sambo var på plats, och då blir det fest! Kul att träffa dem igen. Var ett tag sen.

Fredagen blev det lite fest hos faster, massa dans och bra musik. Lördagen var vi nere hos Emil. Blev ett ölspel med kortlek, mycket kul och massa skratt. Det är fan svårt att hålla reda på vad alla kort betydde och det gällde ju att hålla tungan rätt i munnen om man skulle få ha kläderna i behåll ;) Tråkigaste regeln i kortspelet var nog när ingen fick prata med Lisse, förlåt gumman för det, men just då var det en ganska rolig regel....tyckte jag iaf.

Orkar inte skriva så mycket mer om helgen. Ska lägga upp lite bilder på facebook och bdb när jag hinner.

Måste ju lägga mig i lagom tid ikväll...ska ju jobba imorgon! Eftersom att jag har fått en ny tjänst så ska jag börja 2 veckor tidigare, men vi får se hur mycket jag kommer att jobba eller m jag får nån mer dag ledig. Måste ju vara lite ledig under vecka 31 när jag ska flytta iaf.

Känns lite konstigt att inte komma tillbaka till GRMS, jag älskade verkligen det jobbet. Men det är ju kul med nya kunskaper och nya utmaningar också.. Och som chefen sa, trivs jag inte så får jag gå tillbaka, så det känns skönt!


Inga kommentarer: