måndag 10 januari 2011

Jag och Tuva har spenderat dagen med Madde, Saman och Amina. Vi har ätit pizza, spelat bingolotto och bara tagit det lugnt. Vi sover här i natt och imorgon bär det av till Hogdal eftersom jag ska til Östersund på tisdag.

Livet rullar på och jag håller på att komma över allt som K har gjort mot mig. Jag kommer alltid att vara så bsviken på honom pga det han gör mot sitt barn. Hur kan man bara låta bli att ens skicka ett litet sms och höra hur hon mår....Men men. Inte kan jag få tag på honom heller. Jag har inte hans telefonnummer och jag vet inte vart han bor.

Nu ska jag ta å lägga mig och sova innan lillan vaknar och vill ha mat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte du som ska få tag på honom, han kommer inte ta sitt ansvar oavsett vad du säger dessvärre. Han vet egentligen.
Lägg all din energi på din lila dotter istället, tiden kommer aldrig komma igen!
:)

Emelie sa...

Det är ju helt sjukt rent ut sagt! Nog för att jag inte har en aning om vad han egentligen har gjort men ändå, man beter sig inte sådär...
Kram