fredag 28 januari 2011

Igår var vi på babymassage, det tyckte Tuva INTE om. Hon skrek massa så jag var tvungen att sluta att massera och ta upp henne så hon lugnade ner sig. Men jag ska gå dit på torsdag igen ändå. Vem vet hon kanske gillar det då, och gör hon inte det så får vi iaf träffa lite folk.

Vi har sovit hos Madde i natt, Tuva vaknade vid 6 tiden och har inga planer på att somna om som det verkar. Hon brukar ju somna om och sova till ca 10, men inte idag. Hoppas hon sover en stund lite senare så jag kan få vila lite. Måste ju vara utvilad så jag orkar ikväll.
Jag ska ju äta och gå ut med tjejerna. Det ska bli kul, men är ändå nervös. Hur ska jag klara mig uta lilla Tuva ikväll? Och i natt? Men jag VET att hon kommer att ha det helt UNDERBART hemma hos mormor och morfar :)

Nä nu ska jag vänta på att alla andra ska vakna....och det lär dröja..

Inga kommentarer: