måndag 10 januari 2011

Idag har jag hunnit med en del. Vart på Härjegårdar och fixat, så på fredag ska jag vara ute ur lägenheten för då tar min käre kusin med sambo över den. Skönt att slippa 1,5 månaders hyra. För det var lite väl dyrt med en 4a är man är själv med enbart föräldrapenning. Jag och Tuva kommer nu att bo hemma hos mina föräldrar tills den 16/2 när vi kan flytta in i den nya lägenheten. Ska bli så otroligt skönt att få börja om på nytt. Bara jag och lillan.
Har även vart till polisen och pratat. Ska även dit på onsdag med alla papper så är anmälan komplett sen. Så skönt att äntligen få det gjort.
Ett besök på soc blev det också för att ansöka om ensam vårdnad. Men det ser ut som om jag måste ta det till ting. Men det gör inte mig något. Jag tar det gärna dit om jag måste.

Nu sitter vi hemma hos syrran och ska väl inte göra så mycket. Jag ska mysa massa med lilla Tuva och busa lite. Så kul nu när hon flinar och är med så mycket. Min lilla skatt :)
Vi kommer nog att vara kvar här tills pappa hämtar oss för en tur till Hogdal.
Nä nu är det mys med Tuva som gäller.

Inga kommentarer: