söndag 23 januari 2011

Idag blir det att åka till Hogdal igen. Men kommer tillbaka på torsdag då det är dags för babymasage. Undra om Tuva gillar det. Är det någn som vart på det? Gillade era barn det?
Sen på fredag så är det dags för tjejkväll. Ska bli skönt att få komma ut lite efter allt som hänt. Jag ska bara njuta och äta och dricka gott. Kommer dock att vara nervös över att lillan ska vara hemma hos mormor och morfar. Men hon tycker så mycket om dem så jag vet ju att det inte kommer att vara något problem. Och för den delen kommer hon ju redan att sova innan jag beger mig skulle jag tro.

Å snart ska ju jag och Tuva snart ut å åka lite. Det ska bli så skönt. Längtar verkligen massa massa.


Nu vill Tuva ha lite uppmärksamhet hör jag, så bäst att gå å uderhålla henne.

Inga kommentarer: