onsdag 26 januari 2011


En glad Tuva i morse :) Den fina bodyn har hon fått av Anna Maria Borg, tusen tack återigen :)



Vaknade med ännu mer ont i halsen och tät näsa. Det är inte roligt, och lilla Tuva är snorig som vanlig och nyser mycket. Men det har hon ju gjort sen hon föddes så det är inget ovanligt direkt.

Ikväll så ska jag faktiskt gå på bio. Morfar ska passa sitt lilla barnbarn. De kommer nog att få det super mysigt tillsammans. Fast blir jag ännu sämre så blir det nog att stanna hemma för min del, men hoppas inte det. Har inte tid att bli sjuk nu, har massa att göra. Imorgon ska vi ju på baby massage och på fredag ska jag ju träffa tjejerna. Det ska verkligen bli kul att få komma ut lite. Sen har jag ju trippen till Örebro att planera oxå. Fixa biljetter och veta när mellan den 7-13e vi ska åka. Men det löser sig nog det där. Kruxet är ju att ha någon som skjutsar lilla Tuva och mig till tåget i Ljusdal och att jag hittar ett tåg som inte har allt för många byten. Blir ju så krångligt när man ska ha både vagn och bilstolen med sig. Och säkert världens största resväska om allt ska få plats :)

Vad som händer idag på dagen vet jag inte, men det blir nog bara att sitta hemma. Det är ju satans kallt ute... -26 tror jag det är och det är inte kul!


Inga kommentarer: