fredag 21 januari 2011

Fullt upp

Dagen har bara flugit förbi. Började dagen med ett besök på BVC för att väga och mäta Tuva, sen träffade jag MVC för efterkontroll. Eftrsom vi skulle vara där kl 10 så fick jag väcka Tuva imorse, hon som är så morgontrött ;) Vi var väl klar där strax efter 11 och då gick vi ner på jobbet en sväng. Pratade med lite folk och passade på att ge Tuva lite mat när jag var där. Sen så bar det upp på BVC igen då det var efterträff med föräldagruppen. Fikade och pratade.

Nu är jag hemma hos Madde, vi ska sova här i natt oxå. Har precis ätit hennes goda mat så nu är man mätt i magen. Hon hade även hyrt en film så jag antar att även jag ska kika på den. Tur jag har min syster måste jag säga. Hon finns då alltid för mig och Tuva.

Nä nu ska jag ta å fixa iordning Tuva inför natten.

Inga kommentarer: