måndag 1 juni 2009

Mycket att göra!

Jag har ju inte bloggat på jätte länge....hm...vad har hänt sen sist då?
jag å Madde var en tur ill Vestbo. Vestbo har vart en tur till mig. Det har druckits vin...massor med vin men mina tjejer...och killar.
Det har vart Björnsafari, knuten och Ön....ja det var väl ungefär det jag gjort sedan jag skrev sist.

Har faktiskt vart rätt fullt på mitt schema. Och mer kommer det bli. Har varende helg inplanerad denna månad, så det är skoj!

Det här väntar:

* Studentfirande av syster
* Bo på camping
* Gå på trav
* Nationaldagen (inte för att den firas så värst, men jag får kanske en anledning att dricka vin)
* Mina storasyskon och min systerdotter kommer
* Kickoff med jobbet
* Midsommar
* Sandras födelsedag
* Ska väl börja packa inför flytten

Och sedan ska jag naturligtvis hinna jobba också....tror min chef vill det iallafall...jag vill inte. Jag vill vara i solen!

Nä nu ska jag slänga igång en film tror jag! För i den här värmen lär man inte kunna sova...

2 kommentarer:

MissSmirnoff sa...

Slänga igång en film?? Pyttsan! Det enda som kommer slängas igång är väl din _ _ _ _ _ !! :p

Mina Bravader sa...

min DATOR ja....men den är redan igång Sandra!!