onsdag 24 juni 2009

Fått en massa saker idag

Japp, det har jag. Jag har fått en tvättmaskin, tusen tack Jessica och Björn för att jag kan få eran gamla, verkligen jätte snällt! Stor kram till er. Sen var jag där och kollade in deras föråd och kanske ska "få" deras gamla matbord och stolar. Det var jätte fint! Så det ska jag verkligen fundera på. Men frågan är vart jag ska förvara det under juli månad.
Kanske ska fråga mappa om de vill hämta det till Hogdal över sommaren!
Jag har även vart till Denice och fått mig en massa flyttkartonger. Tänker nämnligen börja packa ner en massa som jag inte behöver nu. Typ gardiner, en massa handukar och lakan å så, för det räcker ju om jag sparar ett par handdukar och ett ombyte sängkläder under juli. Sen tänkte jag packa ner alla böcker, cd skivor och filmer. För det behövs ju inte heller...Jag har ju dator.
Sen så är det en massa annat som man kan börja packa nu. Så är jag duktig nu i veckan så behöver jag inte ägna hela semestern åt att packa och flyttstäda.
Men känner jag mig själv rätt så lär jag väl ändå ha panik dagen innan flyttdagen och inte har gjort så mycket. Men nä, den här gången ska jag verkligen planera!

Nog om flytt prat.

Vad ska man skriva om då? Om mitt jobb....nä det orkar jag inte. För jag har så jäkla maycket att göra, och jag vill ju hinna få klart allt, jobbar ju bara nästa vecka sen semester. Jag ska få igång ett nytt system, och lära mig det, men det är nog inte så svårt, nog rätt likt det gamla. Sen ska jag även ha tiden att instruera Marie i allt, eftersom hon ska ta över efter mig under 4 veckor. Men men....jag får väl helt enkelt se till att allt är klart. Och hinner jag inte så gör jag inte. Och då är det så! Men det är tur att jag har bra kollegor som hjälper mig så mycket de bara kan! Oh jag vet att jag bara behöver säga ifrån om det blir för mycket, men jag är ju en sådan människa som vill klara av allt. Men man kanske ska inse att man inte är nån super hjälte?
Imorgon får vi iaf fin besök på jobbet, kul kul, mem vet inte oom jag kommer att se dem så jätte mycket.

Nä orkar inte skriva mer.....ska nog sova...eller spela lite först kanske :P

Inga kommentarer: