tisdag 2 juni 2009

Godnatt?

Då var det kväll då och man ska väl börja fundera på sängen snart. Men av någon anledning så är det så svårt att somna nu för tiden. Alldeles för mycket tankar som surrar..

Sandra har vart här, vi har spelat kort och kikat tv. Som vanligt alltså. Men trevligt med sällskap. Hatar ju att vara ensam så det är bra att hon kan offra sig och vara med mig lite på kvällarna.

Jag har även hunnit med att tvätta och hängt 3 maskiner. Så nu får de hänga och torka över natten. Och så ska jag ta tag i städningen i helgen. Vill ju ha städat när man åker bort, så man har något fint att komma hem till. Måste ju åka till Hogdal på torsdag efter jobbet då vi åker tidigt på fredag. Sen ska vi ju sova kvar i stan...så jag MÅSTE få tag på en kattvakt. Eller iaf någon som går hit på fredagen på dagen/kvällen samt på lördag förmiddag och ser till att Missy har vatten, mat samt att kattlådan är fräsch. Någon som kan?? Skulle ju vara bra i å fall.

Nä nu ska jag kolla lite bloggar, sen blir det nog fakktiskt godnatt!

1 kommentar:

denice sa...

jag kan va kattvakt om du vill , för jag har ju ändå inget liv ;) //kramar