måndag 8 juni 2009

I fredags åkte hela familjen upp till Östersund för att titta på Madde när hon tog studenten! Hon var så vacker!

Efter utspringet och systerns flakåkande så blev det middag på Loftet! Mycket god mat! sen skulle Madde till Österäng med de andra studenterna och jag åkte då för att träffa Anna. Det var skoj, var ju så länge sedan som vi träffades på riktigt, alltså utan att bara typ springa på varann på ön.
På lördagen åkte jag å Anna till Maddes lägenhet där de andra var å städade, vi bar väl lite saker och så...Sen kom även Malin dit med sin lilla flicka. Och det var så kul att träffa dem. Malin har jag ju inte träffat på 2 år, men allt var som vanligt när vi sågs och vi kunde genast börja snacka om allt igen! Precis som förr. Blev mycket minnen!

Blev även hemresa på lördagen, med ett stopp hos mamma å pappa för att äta smörgåstårta med farmor och farfar, samt Rickard, Hanna och Tyra! Liftade hem till Sveg med de sistnämnda och deckade i soffan!

Söndag var svullardag med Sandra! Trevligt som alltid.

Och idag måndag har det vart jobb jobb jobb och lite mer jobb. Fan det har vart så jävla mycket...huvudet är helt snurrigt så det kommer att bli en tidig kväll för mig. Hoppas jag...

Inga kommentarer: