onsdag 3 juni 2009

Trött som få

Planen var att Olle skulle komma hit ikväll å dricka kaffe å prata lite skit. Men efter att jag nu har suttit i soffan en stund efter mat och disk fix och nickat till ett antal gånger så flyttade jag fram det till en annan dag.

Så nu ska jag ändra ställning från att sitta med huvudet hängande till att lägga mig i soffan. För än är det för tidigt att lägga sig i sängen. Så att sova på soffan ett tag till känns inte lika dumt som att bädda ner sig i sängen. Även fast det är det jag helst vill nu!

Fan min farmor åkte in på sjukhuset idag igen....syresättningen var inte alls bra. Så nu måste jag skärpa mig och inte röka mer! Jag har ju samma sjukdom jag och måste börja passa mig. Vill ju inte att det ska bli samma sak med mig, fara ut och in på sjukhuset och få syrgas bara för att jag är dum i huve å har börjat röka...Vem fan börjar röka när man är...ja hur fan gammal var jag...det var 2005...då var jag 22 år...Så jävla korkat...borde veta bättre! Men jag röker ju inte på "heltid" men mer än jag borde. Så nästa gång ni ser mig med den där pinnen i munnen så ta den ifrån mig och ge mig en smäll på käften...

Fick höra något så himla riligt idag oxå! Bara så ni vet, men ni får inte veta vad...haha



Måste ju även gratta Sandra på hennes födelsedag idag!! Snorungen fyller 22 och säger att hon känner sig gammal...jag som blir 26, vad ska hon då tycka jag blir....en fosil?

Inga kommentarer: