tisdag 16 juni 2009

Idag har jag vart och hälsat på mina kollegor på GRMS här i Sthlm. Var väldans trevligt. Vi åt lunch tillsammans och pratade lite och hade det trevligt. Fan va jag skulle vilja jobba på HK istället. J skulle ju behöva lite tjejsällskap på kontoret ;)
När mitt besök där var klart så åkte jag till Solna och träffade Knota! Det var så länge sedan så det var sååå kul att träffas. Fan va jag saknar att inte träffa han när jag vill. Han är ju bara bäst.
Vi kikade runt i centrum, eller ja jag tvingade honom att följa med å köpa barnkläder som lilla Novalee skulle få! Sedan åkte vi en stund till min moster, men där blev vi inte länge.
Vi rog till Huvudstafältet och kikade korpen fotboll. Både "Risto" och "Harry" spelade ju, men dock i ett varsit lag.
Efter den matchen så blev det att gå hem till Knota å kolla på U21 matchen som Sverige vann. Skönt att få ligga i Knotas knä i soffan igen. Var ju ett tag sen, och det saknar jag oxå. Fan va jag villl att han ska bo nära mig...fast det var ju jag som flyttade från stan så jag antar att det är jag som måste flytta närmare. Och det SKA jag, bara en fråga om NÄR?!
Försökte övertala han om att vi ska åka på en sista minuten i sommar, bara hoppas att jag kan övertyga honom! Och läser du det här Knota, så ska du inte vara rädd för att åka med mig, jag ska INTE röra dig. Du kan få ett eget hotellrum, jag LOVAR!

Nä nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Ska ju till moster. Ska även se om jag hinner förbi TacoBar. För det skulle ju vara både gott och kul!

Inga kommentarer: