tisdag 9 juni 2009

Jag är några tusen rikare!

Skattepengarna har kommit och jag är sååååååå glad! Nu är semestern räddad, nu har jag lagt undan pengar till den. Inte för att jag vet vad jag ska göra på semestern, men nu har jag iaf lite ekonomi till att göra något!

Pengara kommer även lägligt då jag har semester nästa vecka och ska åka till Sthlm. Så då kan man ju passa på att shoppa lite! Och framförallt känna att man inte behöver ha dåligt samvete för att man skall åka iväg och slösa de sista örena man har på kontot!

Har haft Olle som sällskap över en kopp kaffe ikväll. Trevligt. Han tog även med sig fikabröd bestående av en pistage och vaniljlängd. Från Trångsviken bröd, om ni vill veta....Göttit värre! Men det blev mycket kvar så den får följa med på jobbet imorgon, så kan vi fortsätta fika på den där!

Nä kanske dags för sängen...men lite tradera först....fan det är beroende det där med tradera...och det är Hannas fel...bara för att jag läst så mycket om hennes traderafynd på bloggen.

Inga kommentarer: