fredag 22 maj 2009

Kompade ut

Kl 15 loggade jag ut och gick hem. Så skönt så, var ju så himla lungt på jobbet ändå, å så är det ju ändå lite problem med systemena ännu. Hoppas att det är fixat till på måndag...men det har jag önskat många veckor nu.

Strax innan 18 ska jag tillbaka till Sykes, ska åka med Mari-Anne hem så jag åker dit så hon inte glömmer bort mig, hon gjorde nämnligen det sist jag skulle åka med henne till Hogdal ;) Men jag ringde ju å påminde henne så hon vände ju och hämtade upp mig igen.

Väl i Hogdal skall jag hälsa på Jessica, och imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Men antar att det blir party då det blir en 20 åring i byn! Så jag antar att "Lassekrog" är öppet...haha

Nu ska jag slänga i mig min sena lunch...kan kanske kalla det för tidig middag istället. Det låter lite bättre ;)

Inga kommentarer: