söndag 17 maj 2009

Den här helgen har vart händelserik och rolig! Fredagen var jag i Hogdal, vi var hemma hos Fredrik, men vart dock en tidig kväll. Lördagen blev det grillning med mamma och syster då pappa inte var hemma. Sen tog vi med Jessica och åkte en sväng med bilen. Vi skulle ut i skogen och kika efter björn. Så vi åkte mot Krokströmmen och när vi kom dit hamnade vi på en svensexa. Är ju bara här i Norrland som det händer! Så vi var ju naturligtvis tvugna att kolla in läget och det visade ju sig att man visste vem hela högen var! Så det vart massa skratt och tok med dem för att sedan åka hem igen. Kollade lite på schlagern, men det var ju bara strunt. Sen blev det förbi "Lassekrog" och sedan hem till Fredrik, blev lite vin. Men de var trevligt.

Väl hemma igen så kom Sandra förbi, och det första hon gjorde var att somna i min soffa i några timmar, men det gjorde inget för då passade jag oxå på att sova. Vaknade lagom till OTH!
Efter det gick hon hem och jag blev själv. Men fick lite sällskap över en pizza, men blev snabbt övergiven igen.
Har sedan legat själv i soffan och kollat på The Guru och nu ska jag väl sova...

Inga kommentarer: