tisdag 5 maj 2009

Jobbeet har gått bra, massor att göra, men har inte kunnat gjort så mycket jag velat pga denna teknik som inte fungerar som den ska! Hoppas hoppas att det är bättre imorgon! Så man får undan lite, för jag ska ju ha semester på fredag också!

Efter jobbet kom Sandra hit....är ju nästan så hon flyttat in ;) Vi har ätit mat, spelat kort och kollat på tv. Hon kommer nog vara här en del tills hon får sin nya tv som hon beställt...som de för övrigt inte kunnat göra en beställning på riktigt än, men håll ut Sandra, snart så går det!
Men iof så tyckte jag att just en liten tjej vid namnet Sandra sagt att hon inte saknade tvn så mycket, men jag tror hon fattade tillslut att den är ganska beroendeframkallande.

Jag har även hunnit tvätta 3 maskiner tvätt. Så nu hänger det på tork! Mit städande går inte heller så bra, men det går frammåt iaf.

Jo jag fick ett brev från Härjegårdar idag. De hade tre lägenheter på Myrgränd oh jag var nummer 2 på kö :) Så då antar jag ju att jag får en av dem. Var 2or på 61,5 kvadrat för 4455 kr /mån ink el och värme. Så imorgon skall jag ringa å tacka ja! Så går det vägen får jag flytta in 31/7

Nä nu ska jag ta å kika färdigt på Sex in the City å sen soooova! Sov så dåligt i natt. Måste skärpa mig med det, men när man inte mår helt 100 så sover jag dåligt. Fler än jag som är så?

1 kommentar:

skinkan84 sa...

Min städning ligger oxå långt efter....Usch. Samt att renoveringen legat på is bra länge...jobbigt.
Hur gåår det me Tor å allt det då?
Joo jag sover oxå dåligt om man inte mår bra, det kan bli så om man har för mycket att tänka på å om man inte tar tagg i det på sin vakna tid då kommer det ju när man lägger sig för att slappna av....