måndag 18 maj 2009

Det måste vara något fel på min dator, den blir ju så jävla varm och luktar lite halvbränt ibland. Och laddaren blir så varm att man inte ens kan ta i den, och det är inget skämt, den blir glöhet. Så ska det väl inte var? Någon som är bra på sånt här?

Idag ringde de från härjegårdar iaf och jag fick reda på att min nýa adress kommer att bli Myrgränd 51 from 1/8! Så skönt det kommer att bli! Längtar redan! Hoppas att man får tillbaka så mycket jag hade tänkt från skatten så man kanske kan köpa något fint till den nya lyan. Skulle ju vilja köpa ny tv, men det får vänta lite tor jag. Sen så vill jag ju ha så mycket annat! Som nya soffor, nya hyllor mm. Men det får bli ett senare projekt.

Nä nu ska jag göra mig iordning för natten, är så trött. Men det är väl den här jävla hostan som sänker e så mycket. Ska det aldgrig gå över?

AIK leder än så länge med 0-1 över Djurgården, hoppas de tar dessa 3 poäng nu! Kom igen GNAGET kom igen!

1 kommentar:

gaspode sa...

51...tja, det får väl duga då. Måste reka lite och se vilken lägenhet det är så man vet vart man ska på kaffe sen!