onsdag 20 maj 2009

Då har man jobbat klart idag och hunnit med att göra lite vettigt efter jobbet. Imorgon är man ju ledig, ska bli så skönt. Känns som om det behövs, behöver vila så man kan få bort den här jävla hostan någongång. Annelie var så snäll att hon tog med sig hostmedecin så jag fick ta en klunk på jobbet idag. Tack tack! Kanske inte så kul för kunderna som ringer när jag hostar dem direkt i örat, men vem har råd att vara hemma? Och inte vill jag vara hemma mer heller, har vart hemma så mycket redan.
Har vart på REHAB samtal på jobbet idag pga att jag haft mer än 6 karensdagar de senaste 12 månaderna. Men 5 av de dagarna hade jag gått hem efter hala dagen. Men jag tycker inte att det är så farligt med tanke på att jag har migrän och har haft massa huvudvärk. Och då går det ju bara inte att sitta framför en dator oh plåga sig i 8 timmar. Men de förstod och det var ett bra samtal. Så i juni skall vi ha ett uppföljnings samtal för att se hur det går.
Men jag tycker faktiskt att jag har vart mer sjuk sedan jag flyttade in i denna lägenhet, så vi får väl se om det blir bättre i en nya sen. Kan ju alltid hoppas.

Sitter nu och väntar på att Sandra ska dyka upp...ovanligt va? Vi ska väl sitta å surra och sen hade ju hon lite tankar på att vi skulle ta nån cider tror, så vi får väl se hur det blir med det!

Min bror ringde idag också och meddelade att stugan inför syrrans studentfirande är bokad! Vi ska ju sova kvar i Östersund då vi skall på trav dagen efter, samt att syrran vill stanna kvar för att gå ut å fira sin kväll. Så vi ska ta studentmiddagen på lördag kväll istället. Men vi i famliljen skall gå ut och äta på fredag kväll, sen får slääkten vara med på lördag.
Men vad ska man köpa i pressent?? Hittar inget!! Någon som har förslag till en halvt panikslagen storasyster?

Nä dags att göra lite mer nytta....som att äta..

1 kommentar:

skinkan84 sa...

kanske ett smycke? Det varar ju hela livet, ett smycke som din syster kan minnas tillbaka på den dagen. Kanske jag vet inte heller.