onsdag 13 maj 2009

Idag har jag haft utbilldning nästan hela dagen. Från kl 9 - 15. Sedan kl 15-16 var det dags för möte med skyddskommiten. Så man har vart ganska duktig idag måste jag säga!
Jobbet i övrigt är likadant, är fortfarande lite strul, men hoppas att det kommer igång snart.

Hur mår jag då?

Jo jag har bestämt mig för att inte vara en jävla dörrmatta mer....nu skall jag inte tryckas ner mer. Varför ska jag tillåta det? Det måste ju finnas så många andra som tycker om en för den man är, så varför slösa energi på dem som trycker ner en?

Annars så har det vart en tung natt. Haft svårt att andas pga astman. Och när man väl lyckats somna så ringde klockan kl 4 imorse. Men HALLÅ....man ringer inte folk kl 4 på morgonen bara för att tala om något jag redan vet. Jag vet att han vart med en annan....behöver inte veta hur det gick till. Jag vet nog utan detaljer.
Så jag var rätt trött när jag skulle kliva upp. Fortfarande svårt att andas och det värkte i bröstet. Fick sätta mig å ringa runt till sjukhuset, men kom inte fram på rätt ställe innan jag skulle på min utbildning. Så jag får göra ett nytt försök imorgon! Men som tur var hade min farmor medicin hemma som jag fick ta. Vi har ju samma sjukdom hon å jag.

Men dagen har gått bra, även om det vart tungandat, var längesedan jag kännde av det nu. Hoppas på att det blir bättre!

Nä nu ska jag ta å laga mat, hungrig som en varg!

Inga kommentarer: