fredag 27 februari 2009

Förlovningsfest

Ikväll blir det party på myrgränd. Jessica och Björn skall ha sin förlovningsfest! Var en evighet sedan jag festade, sist var när jag och Denice tog en fylla på hotshots! Men det var trevligt. Så vem vet, kanske blir en sådan ikväll oxå?!
Å det ständiga problemet är ju vad man ska ha på sig för kläder, jag äger fan inget plagg som är lite festligt. Kanske har nått enstaka, men hur kul är det att ALLTID ha samma kläder när man skall göra ett tappert försök att se lite festlig ut? Det är inte ett dugg kul!! Men ska väl gå igenom den lilla garderob jag har!

Igår kom min moste och min kusin och 3 kusinbarn till Hogdal. Så imorgon blir det nog att man ska vara bakis och ändå försöka vara trevlig och social med släkten. Men det skall bli kul att ses igen, var ju ett tag sedan nu. Eftersom att de bor i Sthlm allihopa.

Nä nu ska jag väl ta å jobba lite.....

Inga kommentarer: