torsdag 5 februari 2009

Har haft Sara här på besök idag. Hon har ju aldrig vart hem till oss. Är ju egentligen skandal att man bor så nära och inte ses oftare. Men blir ju oftast att man ses ute. Så nu är det min tur att komma hem till henne å Thomas och se hur de har det också! Så nu har hon fått träffa Tor också.

Efter att hon gått hem och Tor gått ut så satte jag mig i soffan å glott på Sveriges sämsta bilförare. Hade jag vart trafiklärare så hade jag skämts om jag gett dem körkort. Jag hade fan sagt upp mig. För de borde ju inte hända att sådanna kassa förare klarat uppkörningen. Så Anna om du läser det här kan väl du förklara hur det har gått till att dessa människor ens fått sätta sig i en uppkörningsbil?! Du som är trafiklärare måste ju försvara dina kollegor ute i landet ;)

Pratade även med min mor idag som sa att hon åker till Sthlm lördag till onsdag. Vill också till Sthlm! Jag har Sthlms abstinens tror jag. Kan man ha det? Hm....men iaf så vill jag dit NUUUU!!! Träffa alla vänner och familj! Saknar Knota massor, är lite tråkigt att ha sin bästa vän så långt borta! Han är ju den jag verkligen kan prata om allt med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan ju göra det privat också...Så jag hoppas verkligen inte att nån av de yngre gått på trafikskola. De äldre tar vi nog inte på oss, folk kan bli dåliga på att köra bil rätt fort. Men det där programmet är ju sjukt...