onsdag 18 februari 2009

Idag ska jag ha kvällen för mig själv! Ska bli skönt, ska ha dejt i soffan med Greys Anatomy. Är ju säsongs start ikväll! Som jag har längtat!
Så jag kastade ut karln i kväll, så han är iväg och spelar data så jag får vara ifred lite. Är inte en människa som har så stort behov att vara själv, men faktiskt så känns det skönt idag.

Har vart mycket på jobbet idag, ringt en massa. Känns som jag inte hunnit med något, men jag har gjort massor. Men jag har en tendens att alltid vilja göra klart allt på engång. Men det måste jag ju lära mig att det inte går. Man kan inte jobba fortare än man gör. Men va jag vet så är de nöjd med mitt arbete och det känns bra! De säger det ofta iaf. Men jag tyker att det är väldigt kul, så man gör ju faktiskt ett bättre jobb när man tycker att det är kul.

När jag kom hem så var maten lagad och det var bara att sätta sig å äta. Dagens meny var ris och wokgrönsaker blandat med köttfärs. Sjukt gott var det iaf. Är så glad att jag har en karl som gillar att laga mat. Men är ju inte bara därför han är bra. Han gör mig glad och är underbar på alla sätt. Även om vi har våra bråk ibland ;)

Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet innan det blir en låååång dusch.

Inga kommentarer: