måndag 16 februari 2009

Länge sedan

Ja det var ju ett tag sedan man fick ner några rader här. Men får ursäkta med att jag har haft migrän torsdag och fredag. Lördagen var det ju alla hjärtansdag. Den dagen var väl sådär. Den började för jävligt, men slutade rätt bra! Var en trevlig middag hemma hos Jessica och Björn. Med på den var även Tor, Denice och Jimmy. Skönt att sitta ett gäng och bara ha det trevligt!

Söndagen spenderades ganska länge i sängen. Vi gjorde inte så jätte mycket. Handlade lite och jag gjorde även ett tappert försök med hemmagjorde köttbullar. Men jag vet inte vad det blev, för de vart så lösa, men min mästerkock till karl fixade upp min oreda och de blev ätbart! Tur att jag har han som kan kocka till det!
Kvällen fortsatte med mys i soffan där jag även somnade som vanligt!

Ja det där var i korthet vad jag gjort sedan jag skrev sist. Nu är det dags för jobb!

Inga kommentarer: