måndag 2 februari 2009

Äntligen!

Nu har karln äntligen kommit hem! Så nu är jag sambo! Allt känns perfekt! Jag vet att det är många som har en massa åsikter om detta! Att vi inte vart tillsammans så länge och allt. Men det struntar jag i, för det är väl vad vi känner är rätt som gäller!
Jag å mamma åkte upp till stan i lördags och hämtade Tor vid tåget, känslan när han klev av tåget och jag fick krama om honom igen var underbar! Så skönt att veta att han nu kom för att stanna!
Vi gjorde en sväng på Willys å handlade lite innan vi åkte hemmåt. Stannade i Hogdal en stund och fick oss lite mat innan vi åkte hem till Sveg!

Väl hemma var det bara att ligga i soffan och kramas å mysa! Sen kom Barne över på kvällskvisten och gjorde oss sällskap, med var även Bjärn.

På söndagen så sov vi länge! Var nog länge sedan jag sov så bra, men det var väl för att jag kunde sova lungt och att all oro var borta! Vi gick på knuten och åt pizza som T längtat så mycket efter! Men det var gott, det måste jag hålla med om. Vi var även en sväng på Ica och köpte oss lite filmer. Så väl hemma igen blev det filmtittning. Sen blev det duschen för mig medan T kollade till sin bil! Sen middag och mer mys i soffan till en Beck film på 4an.

Måste jag säga att det var jobbigt att kliva upp ur sängen i morse? Låg ju lite längre än vad jag hade tid med, men jag hann ju till jobbet, och det är ju de viktigaste. Var ju så mysigt att ligga där och titta på min prins!

Inga kommentarer: