söndag 8 februari 2009

Idag har jag vart på middag hos Jessica och Björn, även Denice och Jacob var där. Mycket trevligt. Bjöds på potatisgratäg, kassler, bea sås, hemma gjort vitlökssmör. Var smaskit värre! Synd att inte Tor kunde följa med, men han hade fest inplanerat!

Efter middagen intogs soffan för att kolla på melodifestivalen. Men allvarligt talat, vilken jävla dynga. Kanske var det sämsta jag sett.....hur röstar Svenska folket egentligen...men aja, jag ska väl inte klaga för jag röstade inte själv. Men hallå Af Ugglas...Vad är det att ha i en melodifestival tävling?? Kan ju bara hoppas att det blir bättre fram längre in i tävlingen.

Fan vad rastlös jag blir när jag är ensam hemma. Hoppas karln kommer snart, men det lär ju dröja. Men han kommer nog hem å sover om ett par timmar. Bara det inte blir allt för sent...eller tidigt. För imorgon ska vi på 2 års kalas till lille Jacob. Lillkillen blir ju stor! Ska försöka komma ihåg kameran oxå så jag kan lägga upp lite bilder på vår dag. Måste bli bättre på det här i bloggen. Nä nu ska jag slö titta lite på tv innan det blir sängen.

Inga kommentarer: