onsdag 4 februari 2009

God morgon!

Har inte sovit så jätte bra i natt. Tog lång tid att somna, och när jag porecis somnat så kommer Tor hem, och naturligtvis så vaknar jag då! Sen tog det lite tid att somna om! Så jag tror inte att jag är på det bästa humöret idag...men det är väl som vanligt. Har vart lite kinkig den här veckan. Men det är bara för att det vart så mycket på jobbet och när man kommer hem så är man helt slut. Man orkar ju ingenting! Men nu ska det bli skärpning på det! Jag måste ju hålla humöret uppe! För igentligen är ju allt på topp! Tor är hemma, vi har det bra och jag har iaf ett jobb att gå till så här i varslingstider!

Nä dags att jobba på lite! Ska ta tag i den norska lådan så den blir tom...men det lär den ju inte bli. Mailen flödar in! Men än en gång så får jag väl säga att det är väl bra så jag får behålla jobbet ;)

Inga kommentarer: