söndag 1 mars 2009

Då har helgen passerat då. Det har vart en händelserik helg. Fest för Jessica och Björn i fredags. Var en massa folk där, mest från jobbet. Det var trevligt, även fast det var någon som drack upp alla mina cider :( Vart en del bråk oxå men det kommer man väl aldrig ifrån när det är en samling fulla människor.
Igår var det en väldigt tung dag. Tor var super bakis och jag var mest trött. Så det blev ryggläge i soffan hela dagen/kvällen. Enda jag gjorde var att hämta en pizza och kebab på Knuten. Fan Knuten är bra det. Har nog den godaste pizzan i hela sverige tror jag!
Idag vet jag inte vad vi ska göra, får se om man får ut älsklingen lite kanske. Vi måste väl iaf gå på Ica å köpa lite mat.

Jag!

Min älskling!
Denice!Festfolk

De nyförlovade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, det är fan sant! Har försökt hitta en pizzeria som har lika goda pizzor, men det går inge bra, inget slår knutens!

Mina Bravader sa...

Nä det är svårslaget. Under de 4 år jag bodde i Sthlm så lyckades jag då inte hitta någon pizzeria med lika goda pizzor. Och där har man ju lite att välja på.