onsdag 18 mars 2009

Pratade med Knota idag. Var ett tag sen, eller vi pratar ju ofta men var ett tag sen jag fick mig en uppdatering. Så nu har jag fått en uppdatering om allt som händer i storstan. Vissa roliga saker och vissa lite tråkigare. Man har ju inte så stor koll på alla längre sedan man flyttade, men jag hoppas på att jag ska kunna åka ner snart så jag får lite bättre koll på läget ;)

Jo, vi hade ju hittat ett hus också, eller Tor hade hittat ett hus han ville ha till oss. Så när vi hade bestämmt oss och verkligen ville ha det så ringer min mor nu på morgonen och säger att det är sålt. FAN! Huset har stått tomt i säkert 4 år, så varför måste det säljas just nu! Vi ville ju ha det!! Men men, det kommer fler tåg, men kanske inte lika billigt.

Nä nu ska jag fortsätta min tv kväll med dirty sexy money och sen blir det nog sängen. Eller jag kommer inte kunna somna förrän kärleken kommer hem...Han är ute å leker...spelar data eller vad nu grabbarna gör.

Inga kommentarer: