tisdag 3 mars 2009

Helt slut är jag...

Näst intill medvetslös. Det har var sjukt mycket på jobbet. Fullt ös på RMA idag. 26 samtal. Sen fick jag jobba över mellan 17-18, fick sitta på VOC då så inte Mari-Anne blev själv. Ska även jobba över imorgon och på torsdag. Men då får jag nog sitta själv för Mari-Anne är ledig. Men det ska nog gå bra. Och kan jag inte hjälpa dem så är det ju bara att ta en callback och fixa det dagen efter.

Nu sitter jag i soffan och bara väntar på att fixa maten. Men Tor är iväg och tränar, skulle träna kl 19. Så när han kommer hem blir det middag. Tror faktiskt jag skall göra våfflor, var ju tusen år sedan jag åt det. Våfflor med sylt och grädde!

Å efter maten skall jag bänka mig i soffan då desperata hemmafruarna gör sitt första besök i tv-rutan för iår.

Inga kommentarer: