torsdag 5 mars 2009

Kan inte arbetsveckan vara slut snart. Hela dagen har jag väntat på att klockan ska bli 18 så jag ska få komma hem. Och nu äntligen är jag hemma. Varför denna hem längtan? Jo för att jag sovit lite och är trött. Ovanligt att jag skriver att jag är trött va? Jag måste sluta med det. Men hoppas att det blir lite ljusare och att kvällarna blir lite varmare snart så man kan ta sig ett par kvälls promenader under veckorna. Det piggar ju alltid upp.

Sitter å kollar på Unga mödrar nu! Blir ju så bebis sugen när jag kollar på det ;) Men de får väl vänta ett tag till med att skaffa en egen liten.

Saknar min systerdotter massor också. Kan önska att i bodde närmare så jag kan hjälpa syster lite med barnpassning nu när hennes jobb är som det är. Är lite jobbigt när man vill hjälpa till men inte kan pga avståndet. Men hoppas att hon hittar ett bättre jobb som ger henne bättre tider snart!

Inga kommentarer: