fredag 28 juni 2013

Utvecklingssamtal!

Det har jag haft idag gällande Tuva, allt gick jätte bra och jag är en stolt mamma till min lilla prinsessa. Nog för att det är en bestämd liten dam med mycket envishet i så är hon världens goaste lilla unge!

Var inte alls nervös inför samtalet, men det är kul att höra att allt går bra och att utvecklingen går framåt, samt att det är fler än jag som glömmer bort att hon bara är 2,5år. Men det har ju att göra med att hon pratar så bra och är så framåt, men det är bara kul. Jag hoppas att hennes intresse för att räkna, skriva och rita håller i sig. Det skulle vara kul, men jag är ganska så bra på att uppmuntra henne med det hemma.

Idag fick jag världens finaste teckning av Tuva som hon ritat på dagis! Mamma hjärtat blev helt överväldigat varmt <3 p="">

Inga kommentarer: