torsdag 14 april 2011

Nu är vi hemma från Sthlm och har iof varit det sedan i söndags. Det var faktiskt skönt att få komma hem till vardagsrutinerna igen. Borta bra men hemma bäst.

Idag har jag, Tuva och Marie vart ute på en liten promenad, blev premiär tur för Tuva i den nya vagnen. Och det var inte alls läskigt att sitta framåt i vagnen. Tuva brydde sig inte alls om att hon inte såg mamma :) Det var verkligen skillnad på vagn måste jag säga. Den här var ju mycket lättare att köra än min gamla. Så nu hoppas jag att jag kan sälja den. Så är det någon som vill köpa eller vet någon som vill köpa en barnvagn? Det är en svart Carena som är inköpt från Barnens Hus sommaren 2010. Tyvärr har jag tappat kvittot i flytten :( Jag kan maila bilder om någon är intresserad.

Vi svängde även förbi Madde på vägen hem igen och fick i oss en kopp kaffe å lite kaka :)

Tuva har även fått i sig sin middag bestående av köttfärssås och spagetti, vilket hon tycker mycket om. Även jag ska göra samma mat åt mig själv, men just nu är Fanny iväg å köper lite grädde till mig. Tycker det är gott i köttfärssåsen. Sån tur att Marie har så snälla barn som vill hjälpa mig ibland. Kände verkligen inte för att behöva gå er på Konsum å handla igen.

Ikväll kommer även Jörgen å Lisse för att dricka lite kaffe. Var ett tag sen nu så det blir nog en massa surr.

Nä nu verkar det som om det är dags för blöjbyte på lillan.

Inga kommentarer: