måndag 18 april 2011

Idag har det grillats för första gången här hemma. Det var så himla gott och trevligt sällskap hade jag oxå. Syrran, Amina, Marie, Kim, Fanny och Ida var här hos oss.
Får en föraning om att det kommer att grillas mycket här i sommar. Det är ju så gott, men det blir ännu godare om man får äta ute också. Tyvärr fick vi äta inne idag eftersom jag inte har någon ute möbel än. Men det ska komma innan påsk som tur är. Vill ju kunna sitta ute i påsk.

Idag har jag även följt Fanny till tandis. Hon var jätte duktig och allt gick jätte bra. Skulle själv behöva göra ett besök där, men det är ju så satans dyrt. Någon som är villig att betala en undersökning åt en ensamstående småbarns mamma? Inte? Jo men kom igen nu ;)

Imorgon hoppas jag att det blir stygg väder å regnar eller nå..för jag måste ta tag i städningen här hemma. Tvätten fixade jag ju idag så jag MÅSTE verkligen städa imorgon. Har ju bara imorgon och onsdagen på mig att få det städat eftersom det kommer besök över påsk. Så det kanske är lika bra å slita sig från datan å gå å sova så man kan kliva upp i vettig tid imorgon å städa.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag ammar bara än så länge, har funderat på att testa ersättning för vi har sån hemma i nödfall men har inte kommit så långt än :p