fredag 29 april 2011

I morse så märkte jag att Tuvas allra första tand har tittat upp. Herre gud så fort tiden går! Hon är redan 6 månader! Mammas hjärta!

Tilda sov hos oss så idag har vi vart ute å gungat samt käkat massa glass, sen har vi vart inne och myst framför barnkanalen. Men vid 14 tiden kom Madde, Amina och Mirja hit. Surra lite och barnen lekte. När Madde å Amina skulle gå hem så ville Tilda följa med, så då blev jag och Tuva själv igen. Men det var inte så länge, för kl 16.30 kom pappa hit. Han har passat Tuva en stund och sen ska han även sova här, då han börjar jobba kl 7 imorgon var det ju bara onödigt att han åkte hem. Tusen tack älskade pappa för att du passade Tuva så jag fick komma ut lite.

Nä nu ska jag sova...å det blir på soffan för pappa har fått tagit min säng.

Inga kommentarer: